de Schutse op bezoek

Vrijdag, 13 mei 2016

Mevrouw Van der Heijden en de Heer Helsdingen hebben maandagmiddag hun uiterste best gedaan. Het mooie weer, een verfrissend windje, en stevige kabbel en een één op één begeleiding stonden garant voor een prettige middag. Arie kwam op doorreis vanuit Noorwegen op weg naar Hoornaar even langs en bleef spontaan hangen. Meneer Helsdingen kon helaas geen vis(je) verschalken, ondanks de speciaal gespitte wormen. “Ik wil géén punt van de haak zien” en “doe er maar een halve aan”. Mevrouw van de Heijden daarentegen toverde een half wit brood uit de binnenzak en moest en zou daarmee vissen. En........................niet zonder succes ( zie bijgaande foto’s) Uit beleefdheid wilde ze ook nog wel een keer een maïskorreltje van mij proberen, maar even later toch maar weer vlug terug naar het brood. Het bleef bij die ene brasem, maar met elkaar konden we terugkijken op een geslaagde middag! AktiviteitenClaire, bedankt voor de foto’s en tot de volgende keer! lex