Uitslag viswedstrijd hsv 't Stekelbaarsje van 28 Augustus

Maandag, 29 augustus 2016

Er waren 28 vissers naar de Arkelse visputten gekomen om de jaarlijkse Marathon te vissen

Er wordt dan 's morgens en 's middags een wedstrijd gevist waarbij zowel het aantal als het gewicht geteld worden er volgen dus 4 uitslagen en degene met de minste punten wint
Er werd in 3 vakken gevist 1 in de Karperput en 2 in de Brasemput
's Morgens wilde de vis niet erg bijten maar er zijn altijd uitzonderingen
Im
Na de Schaft met hamburgers werd er door 1 persoon verschrikkelijk veel vis gevangen
In de Karperput werd in de middag beduidend minder vis gevangen
Over 2 weken is de volgende wedstrijd in de Arkelse visputten loten om 07.00 uur