Meevaller: Tóch wedstrijd op 25 oktober!!

Zaterdag, 17 oktober 2020

Tóch wedstrijd op 25 oktober!! In overleg met de gemeente, die op haar beurt overleg heeft gehad met de veiligheidsregio heeft zij toestemming gegeven voor het houden van onderlinge viswedstrijden.

Het bestuur heeft daarom besloten de wedstrijd van 25 oktober in de Arkelse visputten te vissen. Hierbij gelden verscherpte corone-maatregelen. Alleen voor letterlijk noodgevallen is het clubhuis toegankelijk. Koffie/voer buiten, geen inschrijfgeld, geen catering, geen pauze ....
Loting wordt tijdig bekend gemaakt via de app.

Hierbij is een voorlopige inschrijflijst gevoegd. Zou je tijdig willen reageren als hierin iets veranderd moet worden ???

vriendelijke groet,

Het bestuur