Blok 4 Wedstrijd 3

Afgelopen zondag 11 september verschenen maar liefst 33 deelnemers aan de visputten van HSV Het Stekelbaarsje. Het was deze morgen een kleine wereld, maar nadat de mist optrok ontpopte zich een mooie visdag, weinig wind en geen neerslag. Doordat de brasem moeilijk was te vangen gingen de meeste vissers zich concentreren op het het vangen van aantallen en daardoor waren de mensen die wel een brasem wisten te vangen al snel bovenin het klassement terug te vinden. In de Karper Put was er één deelnemer die met kop en schouders boven de rest uitstak wat resulteerde in een eerste plaats voor Herman Hoeke (38153 gram), goede tweede na een lange periode van afwezigheid Huib de Groot (11770 gram). In de Grote Put was het een wedstrijd van alles of niets, waarbij het vangen van één of meerdere brasems alles bepalend was. Dit lukte met name aan de Hoogblokland kant Paul Stasse, die een eerst plaats kon bijschrijven (4747 gram), tweede plaats voor Patrick van Mourik (4182 gram). De Gorinchemse kant leverde een eerste plaats op voor een altijd sterk vissende Bram Boogert (6345 gram), op ruime afstand gevolgd door Rien Melkert (4004 gram). In het "Dichtbij Vak", lukte het met name Willem Boogaard om brasem te vangen (3719 gram), op ruime afstand gevolgd door Patrick Grootveld die op zijn zelfde nummer als de laatste keer de zeelten niet aan het azen kreeg, maar nu mooie voorns wist te vangen (1787 gram).

Datum (en tijd) Zondag 11-09-2022 08:00 uur t/m zondag 11-09-2022 12:15 uur
Plaats Visputten Arkel