Open wedstrijd Putzicht open: 07.00u

Afgelopen zondag verschenen er 35 deelnemers in "Putzicht" voor deelname aan de de "Open Wedstrijd" van onze vereniging. Gezien de voorspellingen gedaan in de dagen voorafgaand aan deze dag zou het een dag met veel wind en regen worden. Maar het viel heel erg mee en uiteindelijk werd het gewoon een fijne herfstdag om te vissen. Nog belangrijker alle deelnemers vingen vis. Dat is de laatste jaren wel anders geweest. Uiteraard zijn er verschillen in de vakresultaten, maar dat zal altijd blijven. Deelnemers die een grote vis weten te vangen, scoren ook hoog in de eindstand. Tevens zijn de resultaten in het eerste vak meestal dusdanig, dat daar dan ook vaak de winnaar van de gehele wedstrijd vandaan komt. Zo ook vandaag. In vak 1 wist Bert Wolff (4025 gr) mede door een mooie brasem als bonus vis, het vak te winnen en tevens de gehele wedstrijd naar zich toe te trekken. Goede tweed P. de Koster (3463 gr) en derde Jan de Vos (2896 gr). Het laatste vak 4 gaf ook redelijke uitslagen. Hier won onze enigste vrouwelijk deelnemer Elvira Thur (2628 gr) het vak, tweede Sjaak v/d Kaa (2361 gr) en derde Chris van Pelt (2044 gr). Vak 2 was duidelijk minder maar ook hier een knap resultaat van Ricardo Smits (2455 gr), tweede Dirk Stutz (1601 gr) en derde Patrick Grootveld (1533 gr). Dan vak 3, net als andere jaren een drama, wat toch resulteerde in een vak wist van Dirk Arendse (617 gr), tweede Patrick de Ruiter (509 gr) en derde André van Vliet (354 gr). Al met al toch een geslaagde dag met een leuke opkomst na afloop voor de prijsuitreiking en verloting, waar een ieder wat te drinken en eten werd aangeboden, waarvan onze dank uitgaat naar Eddy Vink en de familie Van Oord.

Datum (en tijd) Zondag 02-10-2022 09:00 uur t/m zondag 02-10-2022 13:00 uur
Plaats Merwedekanaal