Blok 4 Wedstrijd 4

Afgelopen zondag hebben onze leden hun wedstrijd gevist in de Linge en Polderwater ergens in de nabije regio. De weersomstandigheden waren ronduit perfect, echter de vis wilde geen verdere positieve bijdrage aan deze dag leveren. De vis op de Linge was lastig te verschalken en klein van stuk wat weer leuke kleine onderlinge verschillen gaf in de vangst resultaten. Het gekozen Polderwater was, ondanks de goede vangsten van de afgelopen week, een drama. Zoals zo vaak op dit soort wateren, is de vis van de één op de andere dag opeens verdwenen. Zo ook afgelopen zondag. Dit resulteerde jammer genoeg in veel nullen. Maar toch wisten er een aantal mensen nog een achter gebleven vis te vangen, wat resulteerde in een eerste plaats voor Sjaak van de Kaa (30 gr), tweede Nico van Burgel (25 gr) en derde Koos Hoekwater (15 gr). De Linge was wat positiever, echter was de vis klein van stuk. Het resultaat van vak 1 leverde een eerste plaats op voor William Teuling (3842 gr), tweede Gijs Verhoef (3287 gr) en derde Chris van Pelt (2753 gr). Het andere vak leverde een eerste plaats op voor Patrick Grootveld (3358 gr), tweede Bram Boogerd (3227 gr) en derde Toon de Wit (2532 gr). De karper vissers visten hun wedstrijd gewoon in de Karperput met als resultaat een eerste plaats voor Herman Hoeke (34067 gr), tweede Sven Heykoop (22149 gr) en derde Luca de Haan.

Datum (en tijd) Zondag 09-10-2022 08:30 uur t/m zondag 09-10-2022 12:45 uur
Plaats Linge/ Da Vinci