uitslag 3e wedstrijd van blok 5

Maandag, 27 november 2017

Afgelopen zondag kwamen er 31 vissers van de hsv 't Stekelbaarsje naar de arkelse jachthaven om de 3e wedstrijd van blok 5 te vissen Onze vissers werden door de voorzitter van de Gors die opvallend veel op onze ouwe penningmeester leek maar dan met baard Hij trakteerde iedereen op koffie met gebak en onder de wedstrijd kwam hij ons ook nog met een worstebroodje verwarmen Na afloop werd ook nog de frituurpan aangezet en trakteerde de gors ons met hapjes en een drankje Dit was het cadeau van de Gors aan onze vereniging voor ons 70 jarige bestaan Namens alle vissers willen wij de Gors hartelijk bedanken voor dit orginele en leuke cadeau. Na de loting trok iedereen naar de waterkant ondanks dat het nog vrij donker was

De voorspellingen waren goed en het weer werkte ook mee en er werd in totaal 92,115 kilo vis gevangen wat op bijna 3 kilo gemiddeld neer komt
Er bleven zelfs 3 vissers zonder vangst maar Chris van Pelt werd de dagwinnaar met 6513 gram Bram Boogert won zijn vak ook met 6110 gram dit was de 3e zege op rij voor Bram hiermee is hij niet meer in te halen door de concurentie en is hij al winnaar van blok 5. Kees Maas won zijn vak met 4477 gram na een zware strijd met Peter Swart die 4389 ving. In het vak van Bram werd Mandy Swart 2e met 5403 gram en het vak van Chris werd André van Vugt 2e met 5495 gram In het 4e vak in de roeibotenhaven vielen de vangsten eigenlijk tegen Fred Kleijn werd winnaar met 2563 gram voor Koos Hoekwater met 1591 gram in dit vak bleven er ook 3 vissers zonder vangst
Volgende wedstrijd is op 10 December in de jachthaven loten om 7.30 uur