uitslag 4e wedstrijd van Blok 5

Zondag, 10 december 2017

Jan de Vos gaf ondanks het slechte weer visles en won de wedstrijd met4230 gram vis voor Cees Daggelders met 2812 gram en Bertus Viveen met 1801 gram
In de andere vakken was het bedroevend met de vangsten Paul Stasse won zijn vak met 432 gram voor Chris van Pelt met 108 gram en Will Zwaan met 30 gram
Fred Kleijn won het 3e vak met278 gram voor Koos Hoekwater met 82 gram en Gerrit Prins met 50 gram
In totaal werd er 12.129 gram vis gevangen
Bram Boogert won dit blok met het minimum van 3 punten voor Fred Kleijn met 4 punten en Chris van Pelt en Jan de Vos werden 3e met 5 punten
Volgende wedstrijd Het Kerstconcours op 24 December in de Jachthaven koppelwedstrijd loten om 07.30 uur inschrijfgeld € 7,00 per persoon