wedstrijd 8 december

Woensdag, 4 december 2019

Het bestuur is blij te kunnen meedelen dat Fred het wedstrijdleiderschap voorlopig weer op zich wil nemen. Hij hoopt het plezier te kunnen terugvinden. Vanaf komende wedstrijd gaan wij er vanuit dat iedereen zich uiterlijk vrijdag voor de wedstrijd heeft aangemeld. Daarvoor zijn meer mogelijkheden:

1. via de mail, rechtstreeks antwoord op deze mail.
2. via de app, rechtstreeks naar Fred persoonlijk. (niet op de groepsapp)
wil je ook op de groepsapp, stuur dan een appje met telefoonnummer naar Fred.
3. Er komt een lijst te liggen in het clubhuis waarop met pen kan aangegeven worden dat je meedoet

De aangekondigde wedstrijd alléén in de jachthaven Arkel is geen bruikbare optie, er was vandaag geen beet te krijgen.
In overleg met Jan de Vos zijn we welkom in de LIngehaven in Gorinchem en in de slootjes bij het Da Vinci College.

Voor de Lingehaven: twee dagen van te voren opgeven, loten om 7.30u bij het badhuis
Voor de slootjes: twee dagen van te voren opgeven, loten om 7.30u in clubhuis Jan de Gier.

Hopelijk kunnen we met elkaar weer een plezierige vereniging vormen !!

Hopend jullie weer te zien aan de waterkant,

met vriendelijke groet,

namens het bestuur,