Uitslag Aal Berendsen Paaskoppel wedstrijd 2023

Maandag, 10 april 2023

Afgelopen zondag is het Aal Berendsen Paaskoppel wedstrijd 2023 gevist. Maar liefst 40 deel deelnemers hadden er zijn aan deze wedstrijd mee te vissen,

De ochtend begon met een gebakken eitje en in de pauze gekookte eitjes met wat brood en kaas. Met een redelijk aantal eieren voor elke deelnemer als prijs en aansluitend weer een gezellig samen zijn met verloting, ging een ieder weer tevreden huiswaarts. De ochtend begon fris, maar na de pauze brak de zon door en was het goed vertoeven aan de Putten Ondanks het betere weer van de laatste dagen, waren de verwachting positief. Maar het was toch weer lastig wat vis te vangen. In het dichtbij vak waren de gemiddelden vandaag het beste, wat resulteerde met de vak winst voor William Teuling en Cees Daggelders met 7659 gr en als tweede Paul en Gera Stasse met 2756 gr. De Gorinchemse kant was vandaag voor Arie Donker en René Bijl met 3874 gr, gevolgd door Adrie van der Sijde en Arie de Koning met 2277 gr. Aan de Hoogblokland kant was het vandaag schrapen voor wat aanbeten. Uiteindelijk was het hier Twan Swart en Johan Kleijn die dat het beste deden en daardoor de vak winst konden bijschrijven met 2184 gr, goede tweede Nico van Burgel en Arie van Burgel met 1897 gr. In de Karper Put, voorzien van wat nieuwe uitzetting, was het best leuk vandaag. Met een vangst van diverse afmetingen karper wisten Herman Hoeke en Bennie van Opijnen de winst op te eisen door 44156 gr aan te bieden. Goede tweede Patrick Grootveld en Thijs Vink met 36000 gr. Derde Patrick en Jan de Ruiter met 18030 gr. Volgende wedstrijd is de eerste zomer wedstrijd, waarbij met van te voren moet opgeven waar men alle zomer wedstrijden wil vissen.