Uitslag Zomercomp Wedstrijd 1

Maandag, 24 april 2023

Afgelopen zondag is de eerste Zomercompetitie wedstrijd gevist.32 deelnemers hadden de moeite genomen om deze morgen naar de Put te komen.

Gevoed door positieve berichten van de laatste weken. Het weer was op de wind na, goed en prima. Maar wat viel het tegen.............Alles moest uit de kast om de vis tot aanbeet te verleiden, maar zoals de uitslag laat zien zijn er toch altijd wel die dat voor elkaar krijgen Ook laat de nieuwe vissen zich steeds beter vangen, wat een positief teken is. Aan de Gorinchemse kant zat vandaag de winnaar, Peter Swart en wist toch nog 8749 gr te vangen, op ruime afstand gevolgd door Chris van Pelt 4728 gr en goede derde Arie Donker met 2431 gr. Aan de Hoogblokland kant waren wel meer kleinere vissen te vangen, en bleven daardoor grote gewichten ook wat achter. Paul Stasse wist dit vak te winnen met 3568 gr., tweede werd William Teuling en goede derde Sjaak van der Kaa met 581 gr. In het Dichtbij Vak was de winst voor Nico van Burgel met 1701 gr met als tweede Eddy Vink, 168 gr.
De Karper Put bleef naar verhouding wat achter. Eerste werd hier Patrick Grootveld 15338 gr, Lennart de Pender met 15100 gr tweede en derde Mathieu Klop met 12570 gr. Volgende wedstrijd is het Kampioenschap van Arkel en hopen we een ieder weer terug te zien