Uitslag Zomercompetitie Wedstrijd 10

Maandag, 9 oktober 2023

Afgelopen zondag hebben onze leden hun wedstrijd gevist in de Linge en het Dichtbij Vak in de Grote Put. De weersomstandigheden waren ronduit perfect, echter de vis wilde mede door de draaiende en veranderende wind geen verdere positieve bijdrage aan deze dag leveren.

Linge was lastig te verschalken met veel grondels. Het Dichtbij Vak was een bewuste keuze, gezien er nog weinig riet is gemaaid bij het polderwater. De resultaten waren niet echt slecht. Paul Stasse wist het vak te winnen met 6037 gram, tweede Nico Visser 4610 gram en derde Martin Verhagen met 1965 gram. De Linge was wat positiever, echter was de vis klein van stuk. Het resultaat van vak 1 leverde een eerste plaats op voor Bram Boogerd met 3939 gr , tweede Sjaak van der Kaa met 2203 gr en derde Gijs Verhoef met 1822 gram. Het andere vak leverde een eerste plaats op voor William Teuling met 6196 gram, tweede Chris van Pelt (4371 gr).en derde Herman Verhoef met 3076 gram.
Volgende wedstrijd waarschijnlijk dezelfde lokaties.