Uitslag Zomercompetitie Wedstrijd 11

Maandag, 23 oktober 2023

Afgelopen zondag hebben onze leden hun tweede wedstrijd gevist in de Linge en het Dichtbij Vak in de Grote Put.

De weersomstandigheden waren best perfect, echter de vis wilde mede door de draaiende en veranderende wind geen verdere positieve bijdrage aan deze dag leveren. De vis op de Linge was lastig te verschalken door het stromende water. Het Dichtbij Vak was vandaag ronduit teleurstellend. Cor van der Kaa wist het vak te winnen met 1222 gram, tweede Kees Slob 471 gram en derde Dirk van Straten met 442 gram. De Linge was positiever, echter onderling grote verschillen. Het resultaat van vak 1 leverde een eerste plaats op voor Bram Boogerd met 7722 gr , tweede Gijs Verhoef 4889 gr en derde Herman Verhoef met 2992 gram. Het andere vak leverde een eerste plaats op voor Will Zwaan met 6880 gram, tweede Sjaak van der Kaa 3076 gram en derde Jan de Vos met 2672 gram.
De volgende wedstrijd wordt naar alle waarschijnlijkheid de haven van Arkel. Info volgt!