Uitslag Wintercompetitie 6

Maandag, 6 november 2023

Afgelopen zondag is de eerste haven wedstrijd van winterseizoen 2023-2024 gevist. De samenwerking tussen De Gors en Het Stekelbaarsje is best uniek te noemen.

Gezien het feit dat we hier gedurende de wintermaanden onze wedstrijden mogen vissen, is voor de hengelsport tegenwoordig iets om héél zuinig op te zijn. Laat we dit koesteren en hun regels volgen en vooral respecteren. Dan kunnen we hier nog lang van genieten.De opkomst van 12 personen, was mede door de vangst verwachtingen en waarschijnlijk het opgegeven weer, niet heel groot. Het weer was gedurende de wedstrijd niet best. Ook dit jaar weer begonnen met grote vangst verschillen. Maar geen nullen!! Deze haven kent zijn grillen. Dat je hierdoor, jammer genoeg, enorme verschillen in uitslag krijgt, zullen we mee moeten leven. Zo ook vandaag. Het dichtbij vak bracht de winst voor Kees Slob met wat halfwas brasem en voorn, resulterend in 5461 gr, tweede Willem Bogaard 2198 gr. De andere vakken werden uitgezet op de T-steiger, maar waren beduidend minder dan het Dichtbij Vak. Vak 2 gaf een eerste plek voor Toon de Wit 5148 gr, tweede werd Bertus Viveen 1915 gr. Vak 3 gaf een eerste plaats voor Elvira Thur 2357 gr, tweede werd Gijs Verhoef 2265 gr. Dan de Karperput. Hier, ondanks het jaargetijde, aardige vangsten, en weer een eerste plaats voor Herman Hoeke 15000 gr. Tweede werd Patrick Grootveld 14100 gr.