Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 7

Maandag, 20 november 2023

Afgelopen zondag is de tweede haven wedstrijd van winterseizoen 2023-2024 gevist. De opkomst van 16 personen was beter dan de laatste keer, maar de omstandigheden waren ook beduidend beter.

Het weer was gedurende de wedstrijd prima. Ook de vangstresultaten waren gemiddeld beter, maar ook vandaag grote verschillen, met name door het soort vis wat er is gevangen. Maar geen nullen!! Het Dichtbij Vak bracht de winst voor Jan de Vos, geholpen door een mooie Zeelt en wat voorn, resulterende dit in 2655 gr, tweede Koos Hoekwater 602 gr. De andere vakken werden uitgezet op de T-steiger, en de vangsten waren beduidend beter dan de eerste wedstrijd. Vak 2 gaf een eerste plek voor Will Zwan met 3066 gr, tweede werd Gijs Verhoef met 2744 gr. Vak 3 gaf een eerste plaats voor Chris van Pelt met 1794 gr, tweede werd Paul Stasse met 1143 gr. Dan de Karperput. Ondanks het jaargetijde, toch weer aardige vangsten, echter weinig deelnemers. Herman Hoeke werd eerste met 30478 gr. Tweede werd Patrick Grootveld met 4076 gr.