Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 8

Maandag, 4 december 2023

Afgelopen zondag is de derde haven wedstrijd van winterseizoen 2023-2024 gevist. De opkomst was met 12 personen niet groot.

E.e.a. had ik ook wel met de weersverwachting te maken. We kunnen er kort in zijn, de vangstresultaten waren droevig. Het Dichtbij Vak bracht de winst voor Willem Bogaard met slechts 179 gr, wat ook het hoogste vangst gewicht was van de gehele wedstrijd. Nipt gevolgd door Koos Hoekwater die met 175 gr tweede werd. De andere vakken werden weer uitgezet op de T-steiger. De vangsten waren ronduit slecht. Met slechts 137 gr werd Herman Verhoef hier eerste, tweede werd Sjaak van der Kaa met 116 gr. Vak 3 gaf een eerste plaats voor Elvira Thur met slechts 100 gr, tweede werd Gijs Verhoef met 50 gr. Dan de Karperput, ook hier kunnen we kort zijn, geen vis gevangen.

Door deze gegevens gaan we waarschijnlijk besluiten de komende wedstrijden weer terug te keren naar onze eigen vertrouwde omgeving.
De informatie hiervoor volgt in de eerstvolgende wedstrijd opgave van Elvira.