Wedstrijd

Afgelopen zondag is de eerste wedstrijd van de zomercompetitie 2024 gevist. Leuke opkomst! 26 deelnemers kwamen deze dag voor hun eerste zomercompetitie wedstrijd. Een dag, met best weer veel wind, maar wel met redelijke temperaturen én droog!! Maar dat vandaag de vangsten zó slecht zouden zijn, had eigenlijk niemand verwacht. Er waren zelfs deelnemers bij, die geen vis ter weging konden aanbieden. Voor deze omstandigheden, in deze tijd van het jaar, komt dat weinig voor. Voor de pauze was het lastig en uiterst moeilijk een beet te forceren,en na de pauze was het niet veel beter. Als je dan uiteindelijk de lang verwachte beet kreeg, was het veelal een gehaakte vis, welke dan daarna ook nog snel het hazenpad koos. De dagwinst van de Grote Put kwam dit keer eens uit het Dichtbij Vak. Met een paar mooie brasems als bonus, wist Peter van Gijn 4698 gram aan te bieden. Tweede Cor van der Kaa met 3112 gr en derde Eddy Vink met 229 gram. Aan de Hoogblokland zijde ging de winst wederom naar Peter Swart met 3079 gram. Tweede werd David Boer met 2545 gram en derde Sjaak van der Kaa met 1981 gram. Het vak aan de Gorinchemse kant werd gewonnen door Mandy Swart met 2970 gram. Tweede werd Chris van Pelt met 2002 gram en derde Paul Stasse met 1097 gram. De Karper Put was vandaag met wat minder deelnemers ook niet geweldig. Maar toch ook vandaag de dagwinst weer voor Herman Hoeke met 21400 gram, tweede Kees van Klift met 10500 gram en derde Patrick de Ruiter met 4500 gram.

Dan nog even het volgende:
De eerst volgende wedstrijd is de DIRECT VOLGENDE WEEK 5 mei. Het "Kampioenschap van Arkel", met een keuze mogelijkheid voor de Karper Put of de Grote Put. Graag tijdig de deelname even kenbaar maken op de persoonlijke app van Elvira Thur.

Datum (en tijd) Zondag 28-04-2024 08:00 uur t/m zondag 28-04-2024 12:15 uur
Plaats Visputten Arkel