Nieuwe vissen

Zondag, 27 maart 2016

Beste Stekelbaarzen,

Hierboven is 1 van de 401 vissen afgebeeld die gisteren is uitgezet in de kleine put.

Er zitten nu 404 spiegelkarpers in de put, 31 kruiskarpers, 4 schubkarpers en 8 zeelten in de kleine put.

(de oude vissen zijn uitgezet in groot water). Voor meer foto's en verslag moet je op de website kijken: www.hsv-stekelbaarsje.nl

of http://www.hsvstekelbaarsjearkel.mijnhengelsportvereniging.nl/

De vissen moeten een week acclimatiseren, dus er mag tot en met donderdag 31 maart niet gevist worden in de kleine put.

Vanaf vrijdag 1 april (geen grap) is de put weer open, dus de wedstrijd van 3 april kan ook in de kleine put doorgaan.

De vissen zijn niet getagged, de vergunning die hiervoor nodig is ontbrak en dus gaan we de gevangen vissen alleen tellen voor het onderzoek.