uitslag 3e zaterdagavondwedstrijd

Zondag, 17 juni 2018

Zaterdagmiddag kwamen 20 vissers naar het clubgebouw om de 3e zaterdagavond te vissen Er werd op 2 locaties gevist in het Merwedekanaal en in de sloot achter het clubgebouw

Op het Merwedekanaal werd redelijk vis gevangen maar Bram Boogert toonde zijn klasse door in zijn eentje de helft van alle vangst op zich te nemen hij won zijn vak met 8.194 gram voor Chris van Pelt met 3.408 gram en William Teuling met 2.223 gram. Het andere vak werd gewonnen door Will Zwaan met 1.856 gram die nipt Corné Ippel versloeg die 1.606 gram ving en daarmee Gijs Verhoef weer nipt voorbleef die 1.539 gram wist te vangen. Het vak in de sloot was het spannenst Piet de Vries en Dirk van Straten hadden de koppen geloot en wisten allebei goed vis te vangen en de strijd ging gelijk op Maar Dirk van Straten wist de wedstrijd naar zijn hand te zetten door met 1.227 gram de winst te pakken voor Piet de Vries die 1.133 gram wist te vangen Koos Hoekwater legde met 1.064 gram beslag op de 3e plaats.
Volgende wedstrijd 30 Juni de lange Zaterdagavond wedstrijd een koppelwedstrijd loten om 15.00 uur in het clubgebouw