Uitslag 4e Zaterdagavondwedstrijd

Zondag, 15 juli 2018

Hij was uiteindelijk nog licht teleur gesteld omdat een Karper hem te slim af was door uit zijn leefnet te springen
2e werd Walter Meinders die slechts 21.448 gram wist te vangen 3e werd Huib de Groot met 18.355 gram
In de Brasemput was het een stuk minder er bleven zelfs 4 vissers zonder vangst
Grote Winnaar werd Arie de Koning met 6.067 gram vis waarmee hij de concurrentie ruim voor bleeef 2e werd Theo Pullen met 4.804 gram voor Corné Ippel die 1.708 gram wist te vangen
In het vak aan de overzijde waren de vangsten beduidend minder want Gijs Verhoef won met 4.0087 gram vrij gemakkelijk voor William Teuling met1.999 gram en Bram Boogert die 3e werd met 1.467 gram
Dit was voor Bram wel voldoende om het 3e blok te winnen
In het dichtbijvak waren de vangsten eigenlijk diep treurig te noemen Nico van Burgel ving 1.163 gram en won overtuigend voor Nico Visser met 561 gram en Fred Kleijn die 370 gram wist te vangen
De volgende wedstrijd is weer op Zondagmorgen 29 Juli loten om 07.00 uur