uitslag 4e wedstrijd van blok 4

Zondag, 14 oktober 2018

In de linge waren de vangsten nog redelijk al liet de grote vis het afweten er werden vooral voorntjes en baarsjes gevangen af en toe wisten een paar vissers een bonusbaars te vangen Grote winnaar werd Cees Daggelders hij won zijn vak met 4610 gr. voor Will Zwaan die 3842 gr liet afwegen 3e werd Gijs Verhoef met 2983 gr Deze uitslag was voor Gijs voldoende om dit Blok te winnen met slechts 5 punten
In het 2e vak waren de vangsten toch minder maar met 2 bonusbaarzen won Paul Stasse dit vak met 3759 gr voor Herman Verhoef die 2482 gr ving en Arie de Koning die 2382 gr wist te vangen
In de slootjes was het veel moeilijker om een paar visjes te vangen
In het 1e uur werd er nog redelijk gevangen maar toen de zon er door kwam werd er nagenoeg niets meer gevangen
Gerrit Prins won dit vak met 1262 gram ruim voor Piet de Vries die 746 gram ving en Koos Hoekwater die 709 gr wist te vangen
op 28 oktober vissen we weer op dezelfde locaties loten om 7.30 uur