Karperwedstrijd

Vrijdag, 16 november 2018

Beste wedstrijdvisser, Op de bestuursvergadering van afgelopen week is besloten, na overleg met SVN, om deze winter een aantal karperwedstrijden in de kleine put te organiseren. Deze wedstrijden worden tegelijkertijd met de havenwedstrijden gehouden en zijn toegankelijk voor leden van 't Stekelbaarsje.

De eerste (test)wedstrijd is aanstaande zondag 25 november. Loten 7.30u vissen 8.30u - 11.30u zonder pauze.
De wedstrijdleider is Walter Mijnders in samenwerking met Ruben Romijn en Huib de Groot.
Na afloop is er een gezamenlijke prijsuitreiking in de kantine van de jachthaven.

Niet-havenvissers worden hiervoor van harte uitgenodigd. Na de wedstrijd zullen we evalueren en eventueel de aanpak en organisatie bijstellen.

Tot de 25e,

vriendelijke groet,