uitslag Sinterklaaswedstrijd hsv 't Stekelbaarsje

Zondag, 25 november 2018

Er kwamen 29 vissers naar de Jachthaven en visput om de Sinterklaaswedstrijd te vissen In de visput werden flink wat Karpers gevangen Ruben Romijn wist voor het eerst een wedstrijd te winnen met 17.096 gram (hij kreeg wel het aas van Walter Mijnders) die slechts 3e werd met 10.915 gram Thijs Vink werd nog 2e met 14.198 gram Hij had een Karper van 8.207 gram erbij.

In de Jachthaven was het veel spannender Arie de Koning won zijn vak met 5.414 gram voor William Teuling met 5.122 gram en André van Vugt met 5.059 gram
In het andere vak was het nog spannender Jan de Vos kwam 9 gram te kort voor de overwinning die nu naar Theo Oskam ging met 4.875 gram Jan had ook nog 1 visje uit zijn handen laten vallen resultaat 4.866 gram 3e werd Herman Verhoef met 3.438 gram.
In de kleine haven werd eigenlijk niets gevangen
Koos Hoekwater ving 2 voorntjes die 30 gram wogen hij won daarmee zijn vak Nico Visser en Nico van Burgel en Fred Kleijn vingen alle drie 1 visje en krijgen alle drie de 2e prijs
Op 9 December de volgende wedstrijd op dezelfde locaties loten om 7.30 uur