uitslag Kerstconcours

Maandag, 24 december 2018

In de Karperput lieten vader en zoon Mellema hun klasse zien door hun vak te winnen met 29.853 gram vis Door deze uitslag werd Ricardo ook de kanjerkoning van de club met in totaal 169.735 gram vis  2e werden Jack van der Aa en Martin Zwijgers met 20.406 gram In de Jachthaven werden veel kleine vissen gevangen in het vak op de wal wonnen René Bijl en Arie Donker hun vak met 5.299 gram nipt voor Twan Swart en Joan Kleijn die 4.953 gram vingen. In het vak op de steiger was het nog spannender daar wonnen Chris van Pelt en Peter Swart hun vak met 5.287 gram voor Will Zwaan en Jan de Vos met 5.093 gram In de Roeibotenhaven waren de vissen nog kleiner daar wonnen Wim Vos en Fred Kleijn hun vak met3.756 gram voor irk en Corrie van Straten die 2.747 gram wisten te vangen De wedstrijdcommissie stuurde iedereen met een rollade naar huis zodat iedereen toch 1 keer prijs had dit jaar De volgende wedstrijd is volgend jaar op 6 Januari op dezelfde locaties met het verschil dat er dan ook gelijk de Nieuwjaarsreceptie is in het Clubgebouw vanaf 13.00 uur De wedstrijd begint om 8.30 uur loten om 7.30 uur in de Jachthaven en in de Karperput