Kerstconcours 22 december 2019

Dinsdag, 10 december 2019

Op zondag 22 december houdt 't Stekelbaarsje het traditionele kerstconcours. Helaas zijn we genoodzaakt weer een alternatief water op te zoeken, want in de Arkelse jachthaven is (bijna) niets te vangen.

Er zijn 3 verschillende wedstrijdwateren:
1. Lingehaven Gorinchem
2. Slootjes bij Da Vinci College
3. Kleine Put van't Stekelbaarsje (vrede op aarde, wij volgen de kerstgedachte)

Omdat het 's morgens lang donker blijft is de tijd van loten en vissen een half uur opgeschoven.
Lingehaven loot om 8.00u bij het Badhuis
Slootjes en Kleine Put loten om 8.00u in Clubgebouw Jan de Gier

Vissen van 9.00u tot 12.00u

Opgeven tot en met vrijdag 20 december. (via app van Fred, via antwoordmail, op lijst in het clubgebouw, eventueel telefonisch)
Het is een koppelwedstrijd, als je wilt kun je per koppel opgeven. Solisten worden door de wedstrijdleiding tot koppels gevormd. Inschrijfgeld € 7 pp.

Na de wedstrijd is er verloting en prijsuitreiking in clubhuis Jan de Gier (alle hierbij aanwezige deelnemers winnen een prijs)

Tot ziens zondag de 22e, met vriendelijke groet,

Namens het bestuur van 't Stekelbaarsje