Droevig

Donderdag, 2 januari 2020

Vanmorgen kreeg ik een onprettig bericht te horen. Op 58 jarige leeftijd is gisteren de vader van lucien Luc de Rade overleden.

Hij was een van de grootste fans van t Stekelbaarsje hij bracht Lucien zkko vaak hij kon naar onze wedstrijden Ik heb hem zelf nooit een hengel zien vasthouden maar hij heeft toch menig uur aan de waterkant door gebracht. Hij lag tegelijkertijd met mij in het ziekenhuis waarbij opvallend veel positiviteit had. Zijn familie was dit overigens ook altijd.
Later zagen wij Luc wat minder vooral doordat lucien zelf een rijbewijs had. We wensen de familie veel sterkte in deze donkere tijd