Nieuwe sluiting op de container.

Zondag, 5 april 2020

Na de buitengewoon vervelende en kostbare inbraak was het nodig om de container te voorzien van een hufterbestendige sluiting. Teus Kooyman kende een goede lasser, Rien den Hartog uit Hoogblokland die al vaker een dergelijk klusje had uitgevoerd. Hij was bereid om zijn technische kennis ter beschikking te stellen van’t Stekelbaarsje en op 4 april heeft hij een waar kunststukje geleverd door een schitterende sluiting op de container te maken.

Hierbij enkele foto’s van zijn werkzaamheden. Komende week gaat Lex de nieuwe zitmaaier (zelfde als de vorige !!) ophalen bij Dirk van Straten. Dirk had een keurige “verenigingsprijs” geregeld en heeft de machine tot heden gehuisvest. Inmiddels hebben we een bosmaaier en motorzeis gekregen van betrokken leden. Het enige apparaat dat nog ontbreekt is een aggregaat, maar ook daar is nog zicht op !!