De marathon, zondag 28 juni, wedstrijd KP en wedstrijd GP

Vrijdag, 26 juni 2020

Beste wedstrijdvissers, In verband met coronaregels willen we de twee wedstrijden als volgt aanpakken:

Vóór de wedstrijd in de kleine put:
Auto parkeren op de kop van de kleine put of bij de kleine put omdraaien en parkeren aan de rechterzijde (noordkant) geheel in het gras van de Piet de Vrieslaan. Tot 6.30u kan bij het clubhuis inschrijfgeld betaald worden (€ 10) je kunt dan zelf koffie inschenken en voer pakken. De loting zal uiterlijk 6.00u op de app staan en hangt ook bij het clubhuis.
Vóór de wedstrijd in de grote put:
Auto parkeren op de normale parkeerplaatsen, verder hetzelfde als bij de kleine put.

Om 7.30u wordt geblazen voor 1 minuut stilte om ons recent overleden lid André van Vught te gedenken. We verzoeken je gedurende deze minuut te gaan staan.
Bij het tweede signaal kun je voeren en vissen.

Om 10.30u wordt geblazen voor einde eerste wedstrijd. Je blijft in de nabijheid van je visstek gedurende de hele pauze. De weeg- telploeg komt bij je langs.
Om 11.30u klinkt het signaal voor de tweede wedstrijd, deze eindigt om 14.30u
Graag op je stek blijven tot de weeg-telploeg is langsgeweest.
Er is geen verloting vanwege de 1,5m maatregel.
Prijsuitreiking:
KP-vissers blijven aan de kopkant van het clubgebouw, daar zal hun prijsuitreiking plaatsvinden. Let op 1,5 m.
GP-vissers verzamelen zich voor de grote container voor hún prijsuitreiking. Ook hier: let op 1,5 m. En niet schreeuwen !!!
Bij de vooringang is bij Eddy een (drink) consumptie te koop (€ 1), alleen met gepast geld dat in een bakje wordt gedaan.

Bijgevoegd is de deelnemerslijst, controleer even voor jezelf of het klopt wat er staat.
Graag melden als er iets mis is.

Tot zondag,

het bestuur