Beste wedstrijdvissers,

Zondag, 5 juli 2020

Afgelopen zondag hebben we een plezierige wedstrijd gevist, waarbij de gang van zaken voor het grootste deel overeenkomstig de corona-regels ging. Het bestuur was zeer tevreden over de gang van zaken. Aanstaande zondag 12 juli vissen we het Kampioenschap van Arkel. Wij willen die gang van zaken zoveel mogelijk herhalen: Opgeven uiterlijk donderdag 9 juli.

Deelnemers arriveren liefst niet vóór 6.30u op de put. Loting vindt even daarvoor plaats en wordt op lijsten tegen het raam geplakt en op de app gezet.
Ook nu weer € 10 inschrijfgeld, bij aankomst graag buiten gepast betalen. Je krijgt daarvoor voer en koffie en in de pauze en/of na afloop een broodje mét .... Bier en limonade is voor de normale prijs te verkrijgen, zelfbediening!

Vissen van 8 uur tot 10 uur. De pauze kán iets uitlopen, maar er wordt daarna 2 uur gevist.Na afloop is er verloting en prijsuitreiking buiten. De loten worden verkocht in porties van € 5 of een veelvoud daarvan. Loten graag gepast betalen in het bakje en de loten worden voor je op tafel uitgeteld.

Hopend op een prettige wedstrijd,

Het bestuur