9 augustus

Woensdag, 5 augustus 2020

Beste wedstrijdvissers van 't Stekelbaarsje, Zondag 9 augustus belooft weer een mooie dag te worden. We gaan vissen volgens dezelfde aanpak als de vorige wedstrijden. Het inschrijfgeld is € 10,- contant en gepast buiten af te rekenen vóór 7.00u. De loting wordt 's morgens verricht en is om 6.30u bekend. De loting wordt dan op een lijst gezet en op het raam geplakt en wordt via de app verstuurd.

We beginnen 's morgens al met eieren koken, dus hou je niet in !!
In de pauze om 10 u moet iedereen van brood met eieren worden voorzien, dat kan wat langer duren. Ná de pauze altijd nog twee uur vissen. Daarna prijsuitreiking en verloting.

Hierbij de huidige inschrijflijst, controleer even of wat jou betreft de inschrijving klopt !!

Hopelijk zien we elkaar zondag,

vriendelijke groet,

het bestuur