9 augustus

Vrijdag, 7 augustus 2020

Beste wedstrijdvissers, De wedstrijd van 9 augustus gaat door. Coronamaatregelen: Kleine Putvissers parkeren op de kop van de kleine put en langs de Piet de Vrieslaan. Deelnemers vanaf 6.30u welkom op de put.

Gebouw niet gebruiken om te zitten! Wél buiten zitten met 1,5m tussenruimte !!
Loting vindt plaats vóór 6.30u en wordt op lijst en op de app gezet.

Inschrijfgeld € 10 voldoen tot 7.00u bij de kantine. Voor dit geld krijg je koffie en voer en mag je zoveel eieren eten als je wilt. Per deelnemer zijn er 2 gratis consumpties(zelf bijhouden)

Na afloop verloting en prijsuitreiking. We doen ons best om iedereen op tijd thuis te laten zijn vóór Max.

Het wordt mooi weer (buienradar) we hebben veel deelnemers en we proberen er een succes van te maken.

Zie jullie,

het bestuur..