Jubilarissen:

Woensdag, 10 februari 2021

Helaas kan de Algemene Ledenvergadering niet doorgaan. Normaal worden dan onze jubilarissen uitgenodigd en krijgen een speldje en een toespraakje van de voorzitter. Dit jaar worden de "verre" jubilarissen via pakketpost voorzien van hun speldje. De anderen krijgen het binnengeschoven door de brievenbus ... We tellen 10 jubilarissen:

De 40-jarige jubilarissen zijn:
erelid Kees Scherpenisse, Ronald Berendsen, dhr. J. Parent, onze secretaris Chris Toenders, Henri van Driel en Joop Schmidt.
De 25-jarige jubilarissen zijn:
Wilco Slob, Arie van Sprang, de heer A.J. van Nieuwpoort en de heer L.J. van der Kaay.
Alle jubilarissen gefeliciteerd namens de vereniging en jullie kunnen het speldje tegemoet zien !!