Uitslag Vakantie wedstrijd HSV Het Stekelbaarsje

Dinsdag, 26 juli 2022

Afgelopen zondag kwamen 34 vissers naar de Hoogbloklandse Put om de "Vakantie Wedstrijd" te vissen. Ondanks de vakantieperiode een goede en gezellige opkomst

Echter leek het wel of de vis ook met vakantie was. Het was niet overal even geweldig. In de Karper Put konden we nieuwkomer Mathieu Klop (19081 gram) huldigen als algeheel winnaar met als goede tweede René van Oord (15914 gram). In Grote Put was het vandaag ook heel moeilijk hoewel bij een enkeling de vis wel te vangen was, wat resulteerde in een overwinning voor Peter Swart (13419 gram) aan de Hoogblokland kant. Op gepaste afstand gevolgd door zijn buurman van deze dag, Bram Boogert (7827 gram), die tweede werd in dit vak, gevolgd door Mandy Swart (2772 gram) die derde werd. Aan de Gorinchemse zijde was met name na de pauze een lange zit. Voor de pauze werd eigenlijk alle vis gevangen wat resulteerde in een eerste plaats voor Gijs Verhoef (4488 gram), gevolgd door Herman Verhoef (3239), gevolgd door Paul Stasse (2315 gram), die zijn 0 van voor de pauze nog wist om te zetten in een derde plaats.
Het dichtbij vak was óók vandaag weer moeilijk, maar Eddy Vink (1735 gram) wist zijn stijgende lijn van de laatste weken te behouden door ook vandaag dit vak te winnen, gevolgd door een onfortuinlijke Dirk van Straten (1355 gram) die zich na afloop lelijk heeft verwond. Beterschap en spoedig herstel gewenst