Uitslag Trio Wedstrijd 25 sept

Dinsdag, 27 september 2022

Afgelopen zondag verschenen er 34 deelnemers aan de Put om de jaarlijkse "Trio" wedstrijd te vissen. De "Trio's" zijn dit jaar na afloop geloot door middel van namen te loten welke dan een team van 3 willekeurig vissers vormt.

Dit kon betekenen dat er mensen in een team zaten die allen uit het zelfde vak kwamen. Gezien het weer van de zaterdag ervoor, was het deze dag optimaal genieten van de omstandigheden. Dat de weersomslag al duidelijk merkbaar is aan het aasgedrag van de vis is laatste weken al duidelijk merkbaar. In de Karper Put wist Herman Hoeke wederom een eerste plaats (16286 gram) te scoren, tweede Nico Schoonhoven (10076 gram) en derde René van Oord (6371 gram). De Grote Put gaf vandaag grote verschillen in de vak uitslagen wat duidelijk werd onderstreept door Patrick Grootveld die maar liefst 8404 gram ter weging aan bood, Elvira Thur werd op gepaste afstand toch een goede tweede (1409 gram) en derde Eddy Vink (1073 gram). Aan de Hoogblokland zijde was wederom Gijs Verhoef die een eerste plek kon bijschrijven (2667 gram), tweede die de laatste tijd ook goed op dreef is, Toon de Wit (2371 gram) en derde Kees Slob (2037 gram). De Gorinchem zijde was ook lastig, waar de winst naar Paul Stasse ging (3528 gram), tweede zijn rechter "buurman", Arie Donker (1278 gram) en derde, zijn linker "buurvrouw" Gera Stasse (893 gram)