Bert Dammers overleden

Maandag, 14 november 2022

Helaas bereikte ons het bericht dat Bert Dammers is overleden.

Op de foto staat Bert links. De foto is genomen op de jaarvergadering van 2020 waar hij samen met Bram en Gerrit werd gehuldigd voor zijn 40-jarig lidmaatschap.
In de negentiger jaren heeft hij veel tijd aan onze putten besteed. Samen met Eim de Stigter was hij veel aan het werk in de groenvoorziening.
Ook was Bert 3 x Kampioen van Arkel in 1983, 1988 en 1990. Hij was jaren de “Putbaas” en deed veel werk in de organisatie van de IJsselmeerdagen.
De laatste jaren zagen wij hem niet veel meer op de club. Wij wensen zijn vrienden en nabestaanden veel sterkte