Uitslag wedstrijd 20 november van "Het Stekelbaarsje"

Dinsdag, 22 november 2022

Afgelopen zondag is de tweede haven wedstrijd van seizoen 2022-2023 gevist. We kunnen een mooi verhaal schrijven, maar de realiteit is anders.

Ronduit een drama. De 20 deelnemers gingen toch vol goede moed naar hun stek. Maar de haven kent zijn grillen. Zo ook vandaag. Maar ook dit soort wedstrijden kent "winnaars". In het eerste vak wist Paul Stasse als enige een grondel te vangen van 20 gram. Het tweede vak was een klein beetje beter. Chris van Pelt wist een grote baars te vangen met een gewicht van 1435 gram en goede tweede was William Teuling met 2 baarzen welke samen goed waren voor 1241 gram. Derde vak grootste drama van vandaag, met als resultaat geen enkele vis. De Karperput, waar het ook lastiger wordt, werd gewonnen door Herman Hoeke (16307 gr) en tweede Rien Melkert (150 gr).