Uitslag Nieuwjaars wedstrijd

Woensdag, 18 januari 2023

Afgelopen zondag is de jaarlijkse Nieuwjaars wedstrijd gevist met aansluitend de nieuwjaarsreceptie. Gezien de nog steeds teleurstellende resultaten in de haven toch weer uitgeweken naar onze vertrouwde Put te Hoogblokland. Positief was wel de opkomst van de receptie. Met dank aan Eddy Vink, René van Oord en Gabriëlle stond er voor de vissers en de bezoekers van de receptie heerlijke erwtensoep met worst.

De iets wat betere weersvoorspellingen van zaterdag resulteerde toch nog in 16 vissende deelnemers. Daar daarentegen was de harde wind een grote spelbreker om secuur te kunnen vissen. Maar.... er werd vis gevangen, niet heel veel, maar toch....In het begin zag het er redelijk positief uit, met zelfs zo af en toe een vis, die zich aan de oppervlakte liet zien. Dat resulteerde al snel in het vangen van de eerste visjes. Door de toenemende wind veranderde dit al redelijk snel, met als resultaat geen vis meer te vangen. Vanwege de wind en aantal deelnemers alles aan de Gorinchemse kant kant uitgezet. De resultaten waren nog niet heel best maar resulteerde in een vakwinst voor Cees Slob (213 gram) met als goede tweede Chris van Pelt (115 gram) De Karperput was ook lastig en werd gewonnen door Huib de Groot (8465 gram) en goede tweede Herman Hoeke (6588 gram).

LET OP!!!!
Volgens het nieuwe rooster van 2023, gaan we 3 aparte competities vissen met wat kleine veranderingen die na de ALV definitief zullen worden gemaakt. Gezien we al één winterwedstrijd afwerken voor de ALV, aandacht voor onderstaande:
Winter Competitie: Een ieder kan hieraan deelnemen en zal er indien noodzakelijk op diverse lokaties gevist gaan worden.