Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 1

Maandag, 30 januari 2023

Afgelopen zondag is de eerste Wintercompetitie wedstrijd gevist. Ondanks het toch wel tegenvallende koude weer, wisten toch 22 deelnemers de moed op te brengen om hun eerste wedstrijd van 2023 te vissen in onze vertrouwde Put te Hoogblokland.

Het meest positieve was eigenlijk wel het warme broodje na afloop, met zorg klaar gemaakt door Eddy Vink, René van Oord en Gabriëlle. Ook deze wedstrijd was voor de meeste moeilijk, heel moeilijk. Maar.... er werd vis gevangen. Aan de Gorinchemse kant wist Herman Verhoef op subtiele wijze de winst naar zich toe te trekken. Met een dertigtal kleine visjes wist hij 609 gram aan te bieden,. "Goede" tweede werd Koos Hoekwater met 140 gram. De Hoogblokland kant kunnen heel kort over zijn. Niemand wist vis aan te bieden net als het Dichtbij vak. Over het algemeen wordt er in de Karperput altijd wel één karper gevangen, maar op wat verspeelde vissen na, bleven ook hier de leefnetten leeg.
Het is niet anders en zullen moeten wachten op betere tijden, want ook in de haven is er geen vis te bespeuren.