Uitslag Wintercomp Wedstrijd 2

Maandag, 13 februari 2023

Afgelopen zondag is de tweede Wintercompetitie wedstrijd gevist. Geweldig winterweer en 20 fanatieke deelnemers als opkomst, in onze vertrouwde Put te Hoogblokland.

Al snel na het begin signaal werden de eerste visjes gevangen waarna een ieder er eens goed voor ging zitten. Er waren zelf mensen die voorspelde dat er brasem gevangen zou worden vandaag .... En dat gebeurde, niet één, maar zelfs meerdere. Aan de Gorinchemse kant wist "Good old" Koos Hoekwater op subtiele wijze de winst naar zich toe te trekken. Met een aantal mooie voorns en wat kleine visjes wist hij 905 gram aan te bieden,. "Goede" tweede werd Herman Verhoef met 462 gram. De Hoogblokland kant was gemiddeld beter. Ook hier mooie voorns en..... Brasem. Lastig te vangen, maar ze waren er... Met een klein verschil wist Chris van Pelt het vak te winnen met 2259 gram gevolgd door Paul Stasse 1909 gram. Ook het Dichtbij vak leverde vis op, wat resulteerde een vak winst opleverde voor Nico van Burgel met 16 gram. Ook nu was de Karper Put weer lastig. Op wat verspeelde vissen na, bleef het bij de meeste stil. Toch wist Herman Hoeke er één te "haken" wat resulteerde in de vakwinst met 5269 gram. De betere tijden breken aan, wat hopelijk weer wat meer deelnemers naar de waterkant lokt.