vrijwilligers

Vrijdag, 24 februari 2023

Je maakt mij niet wijs, dat van de 460 leden er ruim 400 niet waren op de jaarvergadering van 7 februari. Dat is een feit.

Je kunt proberen mij wijs te maken, dat van die 400 niet aanwezigen er 200 de nieuwsbrief niet lezen.
Misschien, maar dan blijven er nog 200 lezer(s)essen over.
Van die tweehonderd zijn er zeker honderd, die - met begrip en respect voor - vanwege gezin, werk en een tijdrovende hobby als vissen,
weinig of geen tijd hebben, af en toe iets te doen voor de vereniging, ofwel de handen uit de mouwen te steken.
Blijven er dus nog honderd over!!

Leeftijdsdiscriminatie wordt niet toegepast, lichte beperkingen, zoals hier en daar een reumabultje, een gehoorapparaat, een lichte hartafwijking, een enkel huidkankerplekje enz.......... worden niet als beperkende factoren beschouwd om actief te kunnen zijn.

Dus...........met het oog op de komende werkzaamheden in het voorjaar...............maak je mij niet wijs, dat er op woensdag- of vrijdagochtend van ongeveer half negen tot half twaalf, niet een stuk of vijf NIEUWE vrijwillig(st)ers bij zouden kunnen komen ter versterking van de groep.

Koffie, koek (bij toerbeurt), slap ouwehoeren en.....................ook wat doen!!

Dit moet toch mogelijk zijn, of maak ik mijzelf nu iets wijs?

lex 0630833887