Uitslag Wintercomp Wedstrijd 3

Maandag, 27 februari 2023

Afgelopen zondag is de derde Wintercompetitie wedstrijd gevist. 25 fanatieke deelnemers dachten na de vorige wedstrijd, waarbij het al beter ging, ook nu weer op wat vis te kunnen vangen. Maar helaas! Mede waarschijnlijk door de koude nachten was de vis weer terug in de winterstand .

Aan de Gorinchemse kant wist William Teuling de winst naar zich toe te trekken met 2366 gram. "Good old" Koos Hoekwater wist wederom een goede uitslag te vissen, en wist met 585 gram tweede te worden. De Hoogblokland kant was niet heel veel beter. Sjaak van der Kaa wist hier de vakwinst te behalen met 2137 gram. Op ruime afstand werd Chris van Pelt tweede met 366 gram. Ook het "Dichtbij" vak leverde geen vis op. Ook nu was de Karper Put weer lastig. Op wat verspeelde vissen na, bleef het bij de meeste stil. Toch wist Herman Hoeke er twee te "haken". Met één vis van zelfs 17610 gram!! en een wat "kleinere"karper resulteerde dit in de vakwinst van 25529 gram. Tweede werd, met één karper, Ruben Romijn, 4339 gram. Op naar de volgende keer met hopelijk wat betere vangsten.