Uitslag Wintercomp Wedstrijd 4

Maandag, 13 maart 2023

Afgelopen zondag is de vierde Wintercompetitie wedstrijd gevist.18 deelnemers welke regen en kou trotseerde met de gedachten vandaag eens uit te halen.

Wat begon met een koude start, eindigde de wedstrijd met redelijke temperaturen. Dit was ook van invloed op het aasgedrag van de vis welke zich ook richting het einde "iets" makkelijker liet vangen. Niet bij iedereen, maar dit blijft het patroon van het wedstrijd vissen. Aan de Gorinchemse kant wist één van onze vrouwelijke deelneemsters Elvira Thur de winst naar zich toe te trekken en de mannen het nakijken te geven met 5834 gram. Tweede maar toch op gepaste afstand, Sjaak van der Kaa met 3860 gram. De Hoogblokland kant kwam ook pas na de pauze op gang wat resulteerde in de vak winst voor Herman Verhoef. Tweede werd uiteindelijk William Teuling met 1381 gram. Helaas was het dichtbij vak vandaag wederom visloos. De Karper Put begint ook langzaam beter te worden. Ook vandaag weer veel verspeelde vissen. Patrick Grootveld wist met 1 mooie karper van 10109 gram de winst naar zich toe te trekken. Goede tweede werd Paulina van der Meijden met 5970 gram. Op naar de volgende keer met hopelijk wat betere vangsten.