Uitslag Zomercomp Wedstrijd 2

Maandag, 22 mei 2023

Afgelopen zondag is de tweede Zomercompetitie wedstrijd gevist. 28 deelnemers hadden de moeite genomen om deze morgen naar de Put te komen.

Met een weersverwachting die de vangst verwachting ook redelijk kan opkrikken. Echter wel weer een oostelijke wind richting, wat niet altijd als positief wordt ervaren. Wat ons in het bijzonder opviel was de vangst aan de Gorinchem zijde. Wat een verschillen..... ............Aan de Gorinchemse kant zat vandaag dan ook de winnaar. Met een mega verschil wist Patrick van Mourik het vak en de hele wedstrijd met een gewicht van 10.096 gr op zijn naam te schrijven. Op gepaste afstand gevolgd door Sjaak van der Kaa met 3034 gr en als derde Kees Slob met 595 gr !!! Aan de Hoogblokland kant waren de verschillen wat minder maar ook hier een groot verschil tussen nummer 1 en de rest. Opnieuw wist René Bijl het vak te winnen met 6387 gr. Op gepaste afstand, tweede William Teuling met 2182 en derde Bram Boogert met 1820 gr. In het Dichtbij Vak was de winst voor Willem Bogaard met 3418 gr met als tweede Nico van Burgel 1659 gr en derde Eddy Vink 879 gr.
De Karper Put werd weer eens gewonnen door Herman Hoeke 16988 gr. Tweede werd Lennart de Pender 13030 gr. En derde Bennie van Opijnen met 9413 gr.