Uitslag Zomercompetitie Wedstrijd 3

Maandag, 5 juni 2023

Afgelopen zondag is de derde Zomer Competitie wedstrijd gevist. 29 deelnemers op deze prachtige zondag,.Mooie opkomst !!. Door afwezigheid van Patrick Grootveld, die normaal gezien het eitjes bakken verzorgt, maar herstellende is van een operatie, werden zijn taken overgenomen door Herman Hoeke.

Patrick beterschap en spoedig herstel. Dat Herman niet alleen karpers kan vangen maar ook goed een eitje weet te serveren is wel duidelijk geworden. Fijn dat we dit met elkaar kunnen opvangen👍. Daarnaast is Wilma van Opijnen een nieuwe, aanvullende kracht die ons assisteert in de pauzes maar ook heel waardevol werk verricht met het bijhouden van ons fantastische gebouw. Hulde hiervoor.... 👍. Vandaag was het weer eens een gemiddeld ouderwets goede dag voor wat betreft de vangsten. Ook vandaag aan de Gorinchemse kant de winnaar. Met een mooi gewicht van 9730 gram wist Gijs Verhoef het vak en de "Grote Put" te winnen nipt voor Herman Verhoef 9015 gr. Derde op gepaste afstand Chris van Pelt 1575 gr. Aan de Hoogblokland kant waren de verschillen wat minder, maar ook hier een groot verschil tussen de eerste 3 en de rest. Bram Boogert liet zien, dat hij het spel nog steeds beheerst met 7365 gr. Hiermee was hij Patrick van Mourik net te slim af, die de juiste tactiek te pakken heeft en tweede werd met 7041 gr. Derde die ook zijn plekken wel weet te verzilveren, William Teuling met 5781 gr. In het Dichtbij Vak was de winst wederom voor Willem Bogaard met 1510 gr, met als tweede Dirk van Straten 1101 gr en derde Nico van Burgel 963 gr.
De Karper Put werd ook vandaag weer gewonnen door Herman Hoeke 16988 gr. Tweede werd Bennie van Opijnen met 17080 gr. En derde Lennart de Pender met 11002 gr.
Volgende wedstrijd is de avondkoppel en hopen we weer op een mooi opkomst