Uitslag Zomercompetitie Wedstrijd 4

Maandag, 3 juli 2023

Afgelopen zondag is de vierde Zomer Competitie wedstrijd gevist. Liefst 35 deelnemers, een hele mooie opkomst van deelnemers op deze prachtige, maar winderige zondag. Ook Patrick Grootveld was weer aanwezig en kon zijn "taak", het eitjes bakken, weer vervullen en stonden Eddy en Wilma weer garant voor de koffie en de broodjes.

Waarvoor onze dank.!!! Resterende was, het vangen van vis. Aan dat laatste zullen een aantal deelnemers nog weleens terug denken. Gemiddeld was het voor de meeste deelnemers een drama. Ook vandaag aan de Gorinchemse kant de winnaar. Met een paar mooie vissen en een gewicht van 3967 gram wist Toon de Wit zijn vorm van de laatste tijd om te zetten in de vakwinst en de "Grote Put" te winnen. Tweede werd Kees Slob met 2140 gram en derde Arie Donker met 781 gram. Aan de Hoogblokland kant waren de vangsten misschien gemiddeld net wat beter, wat resulteerde in de vakwinst voor William Teuling met 3654 gram, een tweede plaats voor Patrick van Mourick 2704 derde net wat minder Sjaak van der Kaa 2550 gram. In het Dichtbij Vak was de winst wederom voor Willem Bogaard met 1108 gr, met als tweede Dirk van Straten 298 gr en derde Jan de Vos met 294 gr.
De Karper Put werd ook vandaag weer gewonnen door Thijs Vink met 47413 gr. Tweede werd Bennie van Opijnen met 24775 gr. En derde Rien Melkert met 21228 gr.
Volgende wedstrijd is de marathon en hopen we weer op een zelfde mooie opkomst