Uitslag Zomercompetitie Wedstrijd 6

Maandag, 31 juli 2023

Afgelopen zondag is de zesde Zomer Competitie wedstrijd gevist. 28 deelnemers waren naar de Putten gekomen om proberen wat vis te vangen.

Gemiddeld waren de vangsten wat beter dan de laatste tijd, maar geweldig was het ook vandaag weer niet. Ook vandaag aan de Gorinchemse kant de winnaar. Met een paar mooie vissen en een gewicht van 6650 gram wist Chris van Pelt de vakwinst op te eisen en de "Grote Put" te winnen. Tweede werd Arie Donker met 4289 gram en derde Cees Bogaard met 2282 gram. Aan de Hoogblokland kant was de vakwinst voor Herman Verhoef met 3993 gram, een tweede plaats voor Toon de Wit met 2394 gram derde net wat minder Jan de Vos 2052 gram. In het Dichtbij Vak was de winst voor Nico Visser met 2027 gr, met als tweede Eddy Vink 1652 gr en derde Nico van Burgel met 972 gr.
De Karper Put werd vandaag gewonnen door Bennie van Opijnen met 22001 gr. Tweede werd Herman Hoeke met 18600 gr. En derde Patrick de Ruiter met 11200 gr.
Volgende wedstrijd is de familiedag en hopen we op mooi weer op een mooie opkomst