Uitslag Familiedag 2023 HSV "Het Stekelbaarsje"

Maandag, 14 augustus 2023

Afgelopen zondag 13 augustus verschenen 27 vaste deelnemers van wedstrijden met hun familie en/of aanhang aan de waterkant om van de jaarlijkse Teun van der Neut familiedag te genieten. Geweldig weer en mooie opkomst van leden met aanhang. De opzet van deze wedstrijd is laagdrempelig.

Gezelligheid is prioriteit één, met wat eten en drinken tussendoor. Goed verzorgd door Gera Stasse en Wilma van Opijnen, ook dit jaar weer bijgestaan door Eva Westerlaken en haar vriend Corné, die het hamburgers bakken voor hun rekening namen. Alle spullen weer ingekocht met hulp van Eddy Vink. Ook dank voor alle anderen die hebben bijgedragen aan deze gezellige dag. Een wedstrijdje erbij is altijd leuk, zeker met de kinderen en familie. Zeker als er wat te vangen valt!! Gelukkig werkte de vis best goed mee. De opzet van de wedstrijd is op basis van koppels, welke de gehele dag mogen wisselen. Uitslag op basis van gewicht en aantallen, waarbij gewicht voorgaat op de aantallen bij gelijke puntenstand. Het was dit jaar Chris van Pelt en Peter Swart die de Grote Put wisten te winnen aan de Hoogblokland kant met 12782 gr en 99 stuks (2 punten), tweede Cor en Sjaak van der Kaa met 5267 gr en 22 stuks (5 punten), derde Herman Verhoef en Angelique Verhoef met 4439 gr en 22 stuks (6 punten). Gorinchem zijde leverde een familiefeest op voor Bram en Ricardo Boogert met 5652 gr en 99 stuks (2 punten), tweede Gera Stasse en David Boer 3948 gr en 78 stuks (4 punten). Derde Elvira Thur en Nico van Burgel 2294 gr en 54 stuks (6 punten). Het Dichtbij Vak werd gewonnen door Eddy Vink en George Schaap met 3321 gr en 9 stuks (4 punten), tweede Patrick en Linda Grootveld 1241 gr en 17 stuks (6 punten), derde Dirk van Straten en Mark Roos 1010 gr en 23 stuks (6 punten) Familie de Ruiter werd de winnaar van de Karper Put met 43850 gr en 15 stuks (2 punten), tweede Ruben Romijn en Pierre van Pelt 36500 gr en 11 stuks (4 punten), derde Herman Hoeke met 25500 gr en 6 stuks (6 punten). Daarna was er nog een verloting waarvoor we de familie Kooyman nog willen bedanken voor de gemaakte en geschonken prijzen.