Uitslag Zomercompetitie Wedstrijd 7

Maandag, 28 augustus 2023

Afgelopen zondag is de zevende Zomer Competitie wedstrijd gevist. 21 deelnemers waren naar de Putten gekomen om te proberen wat vis te vangen.

Na de gebakken eitjes, dit keer verzorgd door Herman Hoeke, konden we naar de stekken vertrekken. Het weer was voor de pauze nog goed te doen. Echter na de pauze werden we geconfronteerd met hevig onweer en werd de wedstrijd tijdelijk stilgelegd. Daarna werd het weer beter, maar hebben uiteindelijk toch eerder moeten stoppen omdat er wederom onweer losbrak. Met een paar mooie vissen en een gewicht van 6735 gram wist William Teuling de vakwinst op te eisen en de "Grote Put" te winnen. Tweede werd Kees Slob met 1619 gr en derde Paul Stasse met 1295 gram, Aan de Hoogblokland kant was de vakwinst voor Toon de Wit met 3612 gram, een tweede plaats voor Bram Boogert met 1568 gram. In het Dichtbij Vak was de winst voor Dir van Straten met 1414 gr, met als tweede Cor van der Kaa met 886 gr.
De Karper Put werd vandaag gewonnen door Jan de Ruiter met 12600 gr. Tweede werd Herman Hoeke met 7400 gr.
Volgende wedstrijd is 10 september en hopen we weer op een mooie opkomst