Uitslag Zomercompetitie Wedstrijd 9

Maandag, 25 september 2023

Afgelopen zondag is de negende Zomer Competitiewedstrijd gevist. 26 deelnemers waren naar de Putten gekomen, met goede moed om wat vis te vangen.

Na de gebakken eitjes en de stek loting konden we naar de stekken vertrekken. De weersomstandigheden waren perfect, echter de vangstresultaten bleven wat achter. Op sommige stekken was het lastig vis vangen. Toch zijn er altijd weer deelnemers die hier een antwoord op hebben. Met meerdere brasems, resulterend in een gewicht van 8276 gram wist Herman Verhoef de vakwinst Hoogblokland kant op te eisen en de "Grote Put" te winnen. Tweede werd Sjaak van der Kaa met een gewicht van 4600 gram. Derde Toon de Wit met 3486 gr.
Aan de Gorinchemse kant was de vakwinst voor Bram Boogert met 4749 gram, een tweede plaats voor William Teuling met 3629 gram, derde Gijs Verhoef met 2480 gram. In het Dichtbij Vak was de winst voor Eddy Vink met 602 gram, met als tweede Cor van der Kaa met 583 gram, derde Dirk van Straten 473 gram.
De Karper Put werd vandaag gewonnen door Herman Hoeke met 23100 gr. Tweede werd Patrick Grootveld met 13650 gr. Derde Bennie van Opijnen 9550 gr

Volgende wedstrijd is de "Open Wedstrijd" dit jaar zowel voor de Karper Put als Merwede Kanaal en hopen we weer op een mooie opkomst