Uitslag Wintercompetitie wedstrijd 2

Maandag, 5 februari 2024

Afgelopen zondag is de tweede Wintercompetitie wedstrijd gevist. 21 fanatieke deelnemers dachten na het afgelasten van de eerste wedstrijd vanwege het ijs, wel weer een vis te kunnen vangen.

Beet was er wel te krijgen, maar uiterst voorzichtig werd het aas genomen. Toch zijn er al weer brasems gevangen en diverse mensen raakten er ook kwijt. Aan de Gorinchemse kant wist Herman Verhoef de winst naar zich toe te trekken met 4088 gram. Tweede werd Toon de Wit met 93 gram! Aan de Hoogblokland kant was er ook wel beet te krijgen, maar ook hier heel zuinig. Sjaak van der Kaa wist hier het beste mee om te gaan en de vakwinst te behalen met 368 gram. Tweede, Gijs Verhoef met 95 gram! Ook het "Dichtbij" vak was zuinig en lastig te bevissen en leverde alleen voor Kees Slob wat vis op, 95 gram! De Karper Put ging beter, een mooie opkomst van deelnemers en ook hier was secuur vissen de sleutel naar succes. Eerste werd hier Bram Boogert met 10250 gram. Tweede Jack van der Aa met 7600 gram en derde Chris van Pelt met 7200 gram.